Herkese merhaba,

Arkadaşlar bir bilgisayar alacağım fakat taksit konusunu pek fazla anlayamadım, Mesela bilgisayarın Fiyatı; "5,000" Tl kusur, her ay 500 , 500 odeyeceğim, kartımda 5.000 olması gerekir mi yoksa her ay 500 tl yatırsam geciyor mu? Evdekilerle kavgalıyım bu yuzden lutfen cevap verirseniz sevinirim. İyi forumlar!