Herkese merhaba,
Arkadaşlar bir bilgisayar alacağım fakat taksit konusunu pek fazla anlayamadım, Mesela bilgisayarın Fiyatı; "5,000" Tl kusur, her ay 500 , 500 odeyeceğim, kartımda 5.000 olması gerekir mi yoksa her ay 500 tl yatırsam geciyor mu? Evdekilerle kavgalıyım bu yuzden lutfen cevap verirseniz sevinirim. İyi forumlar!
Taksit'lendirme Hakkında Bilgi Verir misiniz?
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Taksit'lendirme Hakkında Bilgi Verir misiniz?