Merhaba arkadaşlar ve yetkililer 16 Mayıs'a kadar hesabım kapatıldı. Nedeni ise cifte konu acmak ve hayali sistem toplamak. Ceza alması gereken başka başka kişiler varken neden bana ceza verdiniz bunun hesabını sormak ne kadar doğru ama biraz sinirlendim diyebilirim. Muhtemelen aşağıda vermiş olduğum konu yuzunden ceza aldım... Ama iceriği okursanız neden boyle bir konu actığımın farkına varabilirsiniz diye duşunuyorum. Saygılar...
2500 Tl butceli sistem onerisi | Technopat Sosyal
@onay Kalkan bir bakarsanız cok minnettar olurum. Haksızsam belirtirtirseniz ayriyeten sevinirim. Cunku sosyeli kullanmak, yardım etmek, yardım almak gibi bircok şeyden mahrum kaldım. Bu da beni uzdu acıkcası.
Guncelleme: Birden cok agresif başlık yazdım galiba, ozur dilerim. @mikail Fidan @Staber
Guncelleme: @ali Gungor abi sen anlarsın beni arkadaşımın bilgisayarı bile yok konuyu ben actım diye ceza aldım onun yerine. Dolayısıyla 2 konu olmuş oldu. Ama ne yapabilirdim ?
Neden Ceza Aldım?
Geyik0 Mesaj
●14 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Neden Ceza Aldım?