Burada kenara tutunmak istiyordu.




Tutunmasını sağlayacak dal gorevinde bir cubuk ile sorunu cozduk. Koyar koymaz ustune cıktı. Uykusu vardı ve actı... Karnını doyurdu, şimdi uyuyor.






Balkonda cıyak cıyak bağırıyordu. Babam uzun uğraşlar sonra eline yem koya koya sağa uctu, sola uctu en sonunda yeme gelerek yakaladı.

Kuş actı ve yorgundu. İlk başta salalım dedik ama sonra gonlumuz el vermedi. Durum bakacağız gibi gozukuyor. Annem ile babam isim koydular bile... İsmi: Kısmet.

Yarın kafes bakacak babam. Şu ana kadar hic hayvan beslemedim. Bir kucukken balık beslemiştim.

Şimdi ne yapılır ne edilir bilmiyoruz. Babam kucuk bulgurlardan koydu birde su koydu. Yemeğini yedi soyunu icti. Durduğu cubuğun yanına marul sıkıştırdık, didikledi biraz ama uykusu var, karnını doyurdu, suyunu icti şu an uyumaya calışıyor.




Ne yapılır? Ne edilir? Nasıl bakılır? Elimizden geldiği kadar yardım etmeye calıştık kuşa, ama yeterli mi?