Merhaba, okulda bir cocuk var. Kesin bana bulaşacak kavga edeceğiz bir gun. Basketbola gidiyor boyu benden hafiften buyuk. Guclu zayıf sayılır. Ben kiloluyum guclu sayılırım fakat en kucuk kavgada ağlama duygusu geliyor boğazımda yumru cıkıyor ağlamaya başlıyorum ve bu durumdan cok utanıyorum. Bu cocuk bana bir şey yaparsa bu halimle kendimi nasıl savunacağım? Yardım eder misiniz?