Merhaba. Benim hayalim sadece Turkiye ve ekonomisinden kurtulup Almanya'ya da Amerika'ya gitmek. İnşallah gercekleşir. Ama zor gozukuyor bu fakirlikte ucak bileti almak bile 1 asgari ucret. Peki ya sizin hayaliniz?