Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 15 gundur forumda cezalıyım. 10 gunluk, sistem toplama konusu acmadığım halde, sistem toplama cezası aldım. Daha sonra ceza suresi bitti. Ertesi gun girdiğimde yine ceza aldığımı gordum. Cezanın sebebinde ise, hic bir sebep belirtilmedi yazıyordu. Neden boyle bir şey oluyor? Lutfen bu sorunu duzeltin.