Şu aralar tekrar yeni bir sistem icin para biriktirmeyi duşunuyorum.
Yani tekrar dediysem onceden para biriktirip aldığım bir sistem yok, bir sure once biriktirmeye calıştım fakat gercekten zor iş para biriktirmek.
Şu anki mevcut sistemim onboard ekran kartlı bir sistem.
1500 - 2000TL civarı bir para biriktirip sistem toplamak istiyorum, aslında teoride kolay gibi gorunuyor her ay paramdan 500TL arttırsam 4 ayda toplarım hadi 6 ay olsun beklemeye değer fakat hic para biriktiremiyorum ihtiyacım olmayan şeylere gidiyor hep.
Size sormak istediğim siz daha once boyle girişimde bulundunuz mu?
Tavsiyeleriniz neler ?