Biraz sivilceli biriyim. Sosyal hayatımda insanlar sivilceliyim diye benden uzaklaşırlar mı? Benimle arkadaş olurlar mı yani insanların bir onyargısı var mıdır? Ben insanların dış gorunuşune bakmadan arkadaş oluyordum fakat bazı insanlar oyle değil gibi.