Arkadaşlar merhaba, bugun başımdan gecen bir dolandırıcılık olayını sizlerle paylaşmak istedim. Bugun malum bir siteden ikinci el iPhone 7 almak uzere anlaştığımız bir kişiyle buluştuk goruştuk. Telefonu tanıdık telefoncuma goturdum inceledi etti vs cihazın birkac kez acıldığını cok tamir gorduğunu soyledi biz de fiyatı uygundur vs diye sıkıntı olmaz diye kabul ettik. Telefoncu telefonu test ederken şarja taktı şarj oluyor ibaresini gorunce tamam oluyor diye şarjdan cıkardık biraz daha inceledikten sonra almaya karar verdik. Cihazı alıp eve geldik. Eve gelince cihazı şarja taktım yaklaşık 1 saat icinde sadece %10 şarj oluyordu cihaz. Başka şarj aletleriyle denedik durum aynıydı. Bir elektrikciye goturdum test etti cihazın icinde elektrik cekmediğini ya da az cekebildiğini soyledi. Ardından arkadaşı aradık tabii ki sucun bende olduğunu satarken sıkıntı olmadığını soyledi ustelik kendisine dolandırıcı dedim diye savcılığa şikayet edeceğini falan soyledi beni. Kısacası dolandırıldım.
Tamir icin 300-400 liradan fiyat acıyorlar. Karakola şikayet etsem biz bu telefonu alırken kendi rızamla alıyorum satıyorum diye karşılıklı belge duzenledik bir sonuc cıakcağını sanmıyorum. Dediğim gibi eğer ikinci el bir telefon almaya karar verdiyseniz cevrede bu tarz dolandırıcıların cok fazla olduğunu ve aynı zamanda goruştuğunuz her kişiye sizi dolandıracakmış gibi yaklaşmanızı oneririm.
Son olarak satıcı kişi ilan acıklamasına hata bulana cihaz hediye yazmıştı bu tarz soylemler kullanan kişilere de dikkat etmelisiniz.
İkinci El Telefon Alırken Dikkat Edin
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- İkinci El Telefon Alırken Dikkat Edin