Apple, Microsoft, Google, meta vb. teknoloji devlerine işe nasıl giriliyor? Cok mu zor? Bazıları değişik değişik sorular soruyor diyorlar. Şahsen ben buna inanmıyorum. Sacma sapan sorular yerine değil de; neler yapabileceğine bakarlar diye duşunuyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Teknoloji devlerine girmek zor mu?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Teknoloji devlerine girmek zor mu?