Evet arkadaşlar bir okul klasiği olarak illaki yarın oğretmenleriniz yaz tatilinde ne yaptınız diye soracaktır. Biz onlardan once soralım. Tatilde neler yaptınız? Bana sorarsanız ben hicbir şey yapmadım normal gecti farklı hicbir şey olmadı yani.