Hep oyun oynardım ama artık cok sıkıyor beni. Yalnız bir şeyler yapmak istemiyorum.
Ama bunun yanında insanlar da sıkıyor. Biriyle sohbet ederken geriliyorum ve sıkılıyorum.
Bir arkadaşım dışarı cağırdığında evde cok sıkılıyor da olsam gitmiyorum sevmediğim icin.
En yakın arkadaşlarımla bile 2-3 saat takılınca artık cok bunalıyorum.
Ama sorun yalnız olmayı da istememem.
Aynı şekilde mesela sevgilim olsun isterdim. Yaptım ama aslında pek de istemiyormuşum gibi bu sefer de kendimden itmeye başladım onu.
Yani hem yalnızlık hem de insanlar beni cok sıkıyor, geriyor ve bunaltıyor.

Sizde de durum boyle mi?