Şuan Lise 3'e gidiyorum. Seneye dershaneye gideceğim. Birkac dershane ile iletişime gectim. FEM dershanesini aradım, Aksaray şubesi ağustos da ders başı olacak, 4.900tl olur dedi ama Gaziosmanpaşa şubesi bir daha ki senede dahil şimdiden ders başı yapabilir 3.900tl dedi.
Gaziosmanpaşa şubesi daha mantıklı tabii ki ama neden boyle fark var aralarında, eğitim verme farkı mı vardır acaba ? Ayriyetten sizlerden de oneriler almak istiyorum.
Şu dershane iyidir falan filan gibisinden.