Arkadaşlar o donemde İngiltere, Sovyet Rusya ve Fransa gibi milletlerde nazilerin yaptıklarının aynısını yaptılar fakat onlar yasaklanmıyor ya da sansurlenecek bir şey gibi gozukmuyor. Nazi Almanya'sı neden bu kadar sansurleniyor her yerde yasak ya da faşistlik neden komunistlik kadar sevilmiyor hatta sansurleniyor? Kavga boyutunda olmayacak şekilde hep beraber tartışalım.