Resim tam olarak cıktığını bilmiyorum ama bu nedenden ceza mı olur? Artık her gun ceza alıyorum foruma ne zaman girsem bakıyorum ceza almışım. Yazım yanlışı yapan kişinin hatasını ona soylesek ceza veriyorsunuz. Hadi bende dedim ki hic ona soylemeden alıntı yaparak cevap vereyim bu sefer buna da ceza almışım. Cezanın başlığı şoyle yazım yanlışı olan mesajı alıntı yapmak. Ne yapalım ki yani şimdi adam zaten 2 mesaj filan yazmış forum kurallarına yeni yeni ısınıyor bizde ona cevap verince ceza alıyoruz. Lutfen fazla demek istemiyorum cunku sonra bana yine ceza beğenmemek diye ceza verirsiniz. İsterseniz bir duşunun bu konuyu ve bilmediğim bir şey varsa bilgilendirin.