Arkadaşlar %30 indirimden faydalanmak icin sadece dediği kartlara mı oluyor o indirim? Biz world kullanıyoruz ama world %15'e dahil. Ben şimdi %30 'dan yararlanamaz mıyım? Veya vatancard uzerinden odeyebilir miyim?