Arkadaşlar, İstanbul harici iller icin 16 bin en fazla net hane halkı geliri demişler. Ben ve eşim normalde net olarak 14 civarı kazanıyoruz ama primler falan filan eklenince 16yi geciyor
Ben bu projeye başvurabilir miyim anlamadım şimdi? Uzerimize ev falan bir şey yok. Her şey uyuyor ama ben bunu anlayamadım.
Konut projesi hane halkı projesine girilir mi?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Konut projesi hane halkı projesine girilir mi?