Hocam ben lisedeki gibi dışlanmak, yalnız kalmak, ezilmek, dalga gecilip gruplarca alaya alınmak, yakın arkadas tarafından mesajla baltalanmak istemiyorum. Lise hayatîm gibi hatırkadıkca travmaya sebep olabilecek şeyler yaşamak istemiyorum. Hatırladıkca gûlumsediğim seneler ve insanlarla olmak istiyorum. Bunun icin universitede davranış stardardîmız nasıl olmalıdır?
Hocalarım tavsiyelerinizi bekliyorum. Cok mutlu olurum. Sevgi ve saygılarla.
Universitede sosyalleşmek icin neler yapılmalı?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Universitede sosyalleşmek icin neler yapılmalı?