Arkadaşlar son gunlerde surekli olarak konuşulan cep telefonu, bilgisayar ve buna benzer birkac elektronik aletin artık Turkiye'de taksit ile satın alınamamasının mantığı nedir? Hangi ulkede boyle bir sistem var? Ayrıca butun mağazalar icin mi gecerli bu kural?