Demin Pttmatik aracılığı ile 70 TL yukledim. Bakiyemde para gozuktu ve hazır gitmişken kartın uzerindeki son 4 hane olan şifreyi de değiştirdim. Sonra eve geldim. Hepsiburada adresinden bir urun alacaktım. Ancak ''Guvenlik işleminiz bankanız tarafından gercekleştirilemiyor. Lutfen tekrar deneyiniz.'' diye yazı ile karşılaştım.

Sorun ne bilmiyorum. Ne olduğunu bilen var mı?