Arkadaşlar merhaba. Oncelikle kimlik yenilememin sebebi fotoğrafım cok eskidi ve yeni bir fotoğraf koymak istiyorum. 2. sebep ise neredeyse T.C. Kimliğimin arkalı onlu fotoğrafını internette kullandım. Bu nedenle yeniletip seri no. değiştirmek istiyorum. Biri bana sureci anlatabilir mi?