Konuyu icimi rahatlatmak icin actım beni anlayacak dostum yok. Cok cirkinim burnum kemerli yuzum asimetrik saclarım kotu hep 2.plan oldum. Kızlar hep bana birilerini ayarlattirdi hep arkadaşları oldum ailem dışında kimse sevmiyor beni. Motive kaynağım kalmadi ne yapabilirim?