Artık nedense her şeyi yanlış anlıyorum. İnsanların soylediği şeylerden surekli olumsuz bir şeyler cıkarıyorum. İstemesem de negatif oluyorum. Her şeyi cok duşunuyorum.

Ne yapmam lazım bu durumdan kurtulmak icin? Bıktım artık.