Okulların (Ortaokul/Lise/Universite) grupları hakkında ne duşunuyorsunuz? Benim kendi goruşum bence aşırı gereksiz ve ayrımcı geliyor. Lisede yine iyi yırtmıştım da(hic girmemiştim) universitede hoca neden grupta yok olduğumuzu sorgulayacak seviyeye geliyor. Yetmiyor hocaya soru soruyorum hoca keyfi bakıyor ya da goruldu atıp geciyor ama başka bir oğrenci kız/erkek yazınca fark etmiyor 3-5 dk icinde cevap veriyor.