Bugun evden ben okuldayken polisler bilgisayarı almişlar. Ben bir şeylere falan da girmedim. Bir şey yapmadım. 2 tane oyun var icinde. Zaten yeni toplamıştım. OBS ve Discord var, yani biz bir sey yapmadıgımız halde bilgisayarda bir şey olmadıgı anlaşılınca ben dava vs. acabiliyor muyum, tazminat davası falan?