Arkadaşlar D&R 'de 25 tl ve uzeri urunlerde kargo ucretsizmiş. Ama benim alacağım 20 tl. Ben kargoya boşa para vermeyip uzerine birde kitap-vb şeyler alsam iki urun beraber olduğu icin kargoya para oder miyim? Yoksa tek urunlu olarak 25 tl ve uzeri mi olmalı?