Mesela bizimle yani Turkiye olarak; teknoloji devleri ambargo uygularsa ne kadar ciddi bir şey olur? YouTube'a ne olur acaba?

Bi' ara Google sunucuları coktu diye dunya calkalandı. Boyle bir şey olursa duşunemiyorum.

Sizce?