Arkadaşlar kitap okumayı istiyorum. Konuları hikaye ozetleri incelemelerine bakıp seciyorum. Ama okurken bu zevki alamıyorum. Hayal gucum zayıf gibi.

Mesela X kitabı okuyorum. Karakterler geciyor bir şeyler anlatıyor. Ben o karakterleri gozumde canlandıramıyorum. Duz bodoslama haber gibi okumakta zevk vermiyor. Olayları gozunde canlandırmadan hayal kurmadan icine girmeden kitaplar cekilmiyor.

O kitabın filmini izliyorum muthiş.

Tur olarak genel de fantastik tarzları cok severim.