Burak bey beni boşuna banladınız. Online oyundan bahsediyorum. Diğer arkadaşların yorumuna okudum. Korsan oyun başka yone cekiyorsunuz konuyu. Askerlik arkadaşımı gormeye geldim, Afyon baktım adresinde. Vereceğim Afyon Ambaryolu'nda "Vizyon ve Kar İnternet Cafe" bir işim oldu. Adamlar internet cafeciler, yaş sınırı getirmedi. Gelsin araştırsın cocuklar kufurler + yasak yok online oyun bağımlısı olmuşlar. Sabahtan girip okulu asıp cafelere sabahtan oynayıp akşama kadar usanmadan oynuyor dediğim buydu. Cocuklar icin derslerinden başarısız kalıyor dedim Burak bey. Ne care ki cafenin sahibi cocuklar otursun para kazanayım diyor.
Benim altımdaki yorum atan arkadaşım guzel konuştu. Bizim valimiz denetleme yapıyor dedi, oraya başvur dedi. Fikir adım kişiden 18 20 30 yaşındakilere sesleniyorum. Siz akıl barik olduğunuz icin size karışmam, ozgursunuz. Yorum atan arkdaşlarım "bizzares" vs. dediniz, oyunda vs. sitelere ozgursunuz. Evvela cocukların gelecekleri bizim icin onemli. Ben anlatabildiysem mutlu bana. Başka yone ceken arkadaşlara yorum atmayın.
Burak Bey, kırıldığım nokta var ki beni siyasetlekarıştırıp oyle banladınız. Siyaset kim ben kim. Biyografim ben 27 yaşındayım, muhasebeciyim. Siyaset kim ben kim. Amacım sizler destek olursunuz bana diyerek konu ve fikir beyan ettim.
Hakkınızı helal ediniz ki istenmediğim yerde hicbir zaman durmam selametle.
Oyun hakkında banlandım
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Oyun hakkında banlandım