İnsanlar arasında kendi farkımı yaratmak istiyorum. Bana baktıkları zaman diger insanların gozun de ki kişiler gibi aynı kalmak istemiyorum duşuncelerime, fiziksel ozelliklerimle olabilir. Yeni kullerinden doğmuş bir anka kuşu olarak kendimi değiştirmek istiyorum. Bazen duşunduğumde kendime hicbir şey kalmadığımı, gencliği mi bosa gecirdiğimi duşunuyorum. Artik yeter dedim insanların beni kucuk duşurmeye calışmasını, benimle dalga gecilmesine calışmayı falan istemiyorum. Yaptıkları zaman bende guluyorum ama uzuluyorum. Kimsem de yok. Forumlar da kendimi geliştirmek istiyorum. Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkurler.