Bazen icimden hicbir gerekli neden olmamasına rağmen ağlayasım geliyor, gerekli neden dediğim onemsiz şeylerden bahsediyorum. Nasıl ağlarım? Bu şekilde belki onereceğiniz şarkılar bana yardımcı olabilir.