Merhaba arkadaşlar, foruma yeni uye oldum ve sizlere sormak istiyorum: Hobbit filmlerini izlemeden kitapları okumalı mıyım, okumamalı mıyım? Goruşlerinizi bekliyor ve teşekkur ediyorum.