Bu yıl en cok hangi oyunları oynadınız ?
Benim en cok oynadığım oyunlar :
1-Don't Starve
2-Crysis 3
3-Battlefield 3
4-Minecraft
5-Diablo 3
Bu yıl en cok hangi oyunları oynadınız ?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Bu yıl en cok hangi oyunları oynadınız ?