Yaşım 17.konu başlığında yazdığı gibi evet kendimi oz guvensiz hissediyorum. Bir sorunla karşılaştığım zaman duşunemiyorum. Kalbim sıkışıyor. Her gun birbirinden kotu duygular yaşıyorum. Kendimi boşluk da gibi hissediyorum. Bazen benliğimi kaybediyorum, kendim değilmiş gibi davranıyorum ve o kadar pişman oluyorum ki. Gereksiz ani heyecanlanıyorum, dememem gerek şeyleri diyorum, cevrem de ki insanlara taviz veriyorum guluyorlar. Okul da gereksiz yere kasıyorum. İradeli birisi olduğumu duşunuyorum. Ergenliğim. Stress, bunalım, kendi benliğimi kaybetmiş birisiyim. Bu mesajlari yazarken bile o icim de olan kotu hisleri keske anlatabilsem. Kalbimi sankı sıkıyorlar, yureğim dayanmıyor artık. Kendimi rahatlabilmem icin yeni şeyler bulamıyorum. Eskiden o kadar guzel bir hayatım var di ki. Stress, bunalım, kotu duşunceler, isteksizlik, kendi icime kapanma, deprasyon belirtileri vs. kafam rahattı mutluydum. Bana yardımcı olur musunuz biliyorum kendimi ifade edemedim tam umarım anlayabildiniz. Oneri de bulunun, yapabileceğim konuları soyler misiniz? Tek umudum sizsiniz. Sizden başka kimsem yok. Cevaplarinizi bekliyorum. Teşekkur ederim.