Merhaba. Eskiden devamsızlığım 0 olurdu. Ta ki lise 2 olana kadar. Lise 2'den beri ne okula gitme isteğim var ne de ders calışma isteğim var. Zaten gunumun coğunu okulda uyuyarak kacarak geciriyorum. Dini anlamda da hicbir namaz kılmıyorum. Ne dunyada ne de obur dunya icin katkım yok. Sadece oyle boş boş kole sistemi gibi okula gidip geliyorum. Okula gidiyorum da sayılmaz neredeyse hep kacıyorum.