Bu zamana kadar hic hediye kazanamadım. Butun program veya oyunları korsan kullanıyorum. Eğer ki bu hediyeyi kazanırsam ilk hakkımla aldığım bir urun olacağı icin, benim icin cok onemli bir yeri olur.
Ayrıca bu hesabım yeni. Yani otekinin şifreyi kaybettim. Diğer hesabımda cok eski değil ama kural icin yeterli. Forumda değilde Ana Sayfada paylaşılan haberleri takip ettiğim icin şifreyi unuttum. Ama illaki uymaz dersen bulmaya calışırım
Genişletmek icin tıkla...
Gururla oyunları ve programları korsan kullandığını soylemen o kadar ilginc ki... Ovunulecek bir şey değildir hırsızlık... Eğer paran yoksa kullanma. Bu kadar basit... Benim paramın yetmediği, kullanamadığım ama istediğim (AutoCAD, 3DStudio Max, Maya, Final Cut Pro...) o kadar yazılım var ki... Şimdi birisi cıkıp da "Onlar parası yok diye oynamasın mı?"diyecek. O zaman en basitinden bir bilgisayar almaya parası yetmeyenler icin bedava bilgisayar dağıtılsın, değil mi? Ya ureticilerin parasını ode, emeğe saygı duy, ya da hic kullanma...