İlk once burada duygularımı paylaşıcağım biliyorum yeri değil ama başka yer bulamadım.

Lutfen ceza vermeyin.


Konuya gecelim arkadaşlar artık benimde bir bilgisayarım var ve bunu bana kazandıran Recep BALTAŞ abime Cok icten teşekkurlerimi sunarım. İnsanın insana sakız bile vermediği bu kotu zamanda o eskide olsa bana dunyanın en iyi hediyesini verdi.

Tam 2 Senedir aralıksız hic bir videosunu kacırmadan izlediğim kafelerde oyun oynamak yerine Level'de Chip'de Technopat'ta zaman gecirmenin faydalarını burslu bir şekilde Anadolu bilişim teknolojileri bolumunu kazanarak anladım.

Ben bana verdiği pc'den cok bana kattığı bilgiler icin Recep abime Teşekkur ediyorum.

Evet oyun oynayamıyorum ama onemli değil eğer şu projeyi kazanırsam Kendime guzel bir pc alırım.

Umarım ki Tubitak'ın kursusunde bu odulu Recep baltaşa borcluyum diyebilirim.

Kendinize iyi bakın iyi gunler.