Şu an okul ev okul ev yemek para icecek ihtiyac her şey aileden geliyor, calışıyorum ancak eksik hissediyorum onlar işe giderken evde rahat rahat oturup ders calışmayı icim almıyor. Zamanında gider calışırdım şimdi bırakınca icime sıkıntı girdi. Bu zamana kadar ne sorumluluk ne de kendi kararımı verdim verebildim 16 17'i me gireceğim halen dışarı insanların yanında nasıl konuşacağımı bilmiyorum birinin yanına gidiyorum davranışımdan dolayın gidiyorlar. 11 12 yaşımda yapamazdım yaşla gecer ileride kendi kendime duzelirim dedim ama halen aynı. İcimde fedakar bir insanım bunu dışımada yansıtıyorum maalesef. Zamanında anksiyete tedavisi alıyordum. Halen devam ediyor duşunmekten cıldırırdım saatlerce delirirdim ancak bu dertlerimi kucumsuyorum millet calışıyor yoruluyor ben evimde rahat rahat oturup dertlerime huzunlenmem beni gulduruyor sacma geliyor. Zaten kendimi bu kadar ezdiğim icin yıllarca ne biri ile konuştum konuşmamak para harcamamak icin zorladım kendimi.
O yaptıklarımı duşunup daha cimri olabilirdim diyorum artık kafayı yiyeceğim. Hemen meslek sahibi olup calışmak istiyorum ailemden yemek istemiyorum artık.