Dostlar selam, dun mesaj geldi yoklama kacağı durumuna duşmemek icin yıl sonuna kadar askerliğinizi tecil ettirin diye. e-Devlet uzerinden yapmaya calıştığımda bu uyarıyı veriyor. Oğrenci belgesi cıkarttırıp askeriyeye gitsem oradan oğrenim durumumu değiştirip e-Devlet uzerinden tecil ettirebilir miyim? Yoksa gerekli evrakları temin edip askeriyeden mi tecil ettirmem lazım. Bir de tam olarak nereye gideceğimi bilmiyorum bu işlem icin Konya'da yaşıyorum tam olarak nereye gitmem gerekiyor?

Dosya Ekleri IMG_20220921_085353.jpg 107,5 KB · Goruntuleme: 17