Merhaba. Bu yıl hayalini kurduğum bolumu kazandım cok şukur. Okulun kendi ozel yurduna yazıldım ucretli. Memleketime uzak değil 5 saatlik bir yol. Fakat ailemi ve 5 yıllık ilişkimi burada bırakmaktan o kadar uzgunum ki erkeğim ve kimse gormesin diye geceleri ağlıyorum bildiğiniz 1 aydır. 10 gun sonra gideceğim ve bir turlu yenemiyorum başaramıyorum icime ve kalbime soz geciremiyorum bir turlu her turlu derdi yaşayıp tecrubeli biri olmama rağmen boyle oluyor. Ve duygularını icinde yaşayan biriyim ve bu beni resmen yavaş yavaş yiyip bitiriyor kanser gibi.