10 yıldır kullandığım laptop bugun aramızdan ayrıldı
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- 10 yıldır kullandığım laptop bugun aramızdan ayrıldı
-
23-10-2022, 01:12:31Koyden Ankara'ya gelen 2014 Casper CSD.4210 dizustu bilgisayarım an itibariyle şehadet şarabını tatmıştır. Sorunları vardı fakat iş yapıyordu. bataryası olu, klavyesi bozuk, USB girişleri calışmıyor, şarj olmuyor, goruntu bozuluyor ve muhtemelen zararlı yazılım var. Darboğaz oluyor, disk hasarlı, harici ekran kartı bozuk. Hala tamir edilebilir, neden kararlıyım? Cunku ne tamir ettirecek param var ne de tahammulum. Benim icin uzun bir sure bilgisayar devri kapandı gibi gozukuyor. Buyuk bir heyecanla ayrıldığım okuldan yarın husranla gideceğim. Parcaları satmak veya cope atmak istemiyorum, bunlar benim icin bir cop veya para değil 10 yıllık bir anıdır. Bilgisayarla erken tanışmış olmam beni buyuttu ve eğitti. Eskiden format icin 40 TL odediğim zamanları anımsıyorum. 1 yıldır Linux kurma isteğim var fakat nasip olmadı, Windows 8.1 sevdam bitmedi. Elveda dostum... Telefonda hızlı yazamıyorum, yazım yanlışı yapıyorum. Kendimce ufak caplı Blog yazmaya devam edeceğim. Goruşuruz saygı değer hocalarım.