Ulu Onder Mustafa Kemal ATATURK'u saygı ile anıyoruz. Bu ulke sana cok şey borclu. Huzur icinde uyu ATAM.
Andımız:
Turkum, doğruyum, calışkanım,
İlkem:
Kucuklerimi korumak, buyuklerimi saymak, yurdumu milletimi, ozumden, cok sevmektir.
Ulkum:
Yukselmek, ileri gitmektir.
Ey Buyuk ATATURK !
Actığın yolda, gosterdiğin hedefe durmadan yuruyeceğime ant icerim.
Varlığım Turk varlığına armağan olsun.
"Ne mutlu Turkum diyene!"
Saygıyla Anıyoruz, Gormediğimiz Halde Ozluyoruz
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Saygıyla Anıyoruz, Gormediğimiz Halde Ozluyoruz