Ulu Onder Mustafa Kemal ATATURK'u saygı ile anıyoruz. Bu ulke sana cok şey borclu. Huzur icinde uyu ATAM.

Andımız:

Turkum, doğruyum, calışkanım,

İlkem:
Kucuklerimi korumak, buyuklerimi saymak, yurdumu milletimi, ozumden, cok sevmektir.

Ulkum:
Yukselmek, ileri gitmektir.

Ey Buyuk ATATURK !
Actığın yolda, gosterdiğin hedefe durmadan yuruyeceğime ant icerim.
Varlığım Turk varlığına armağan olsun.

"Ne mutlu Turkum diyene!"