Bu konuyu acıp acmamak konusunda cok arada kalmıştım ama acmaya karar verdim. Sizce kopekler toplatılmalı mı?

Tweet 1
https://twitter.com/i/web/status/1573613602317139968

Tweet 2
https://twitter.com/i/web/status/1573649860640882688