Vadofone guvenilir mi? Faturalı hatlarda internette cok şikayet gordum. Acıkcası cok korktum. Kafasına gore mi yazıyorlar bilmiyorum. Herkes muşteri hizmetlerinden şikayetci.
Adamlar 30 , 50 tl tarifesinin olduğunu ama 100 tl ustunde fatura geldiğini soyliyorlar.

Bu neden oluyor? Mesela 30 tl tarifeye 500 dk ise bunu geciyorlar mı ? Bu nasıl oluyor ?
Vadofone kullanıcısı veya konuya hakim birilerinden bilgilendirme bekliyorum.