Vadofone guvenilir mi? Faturalı hatlarda internette cok şikayet gordum. Acıkcası cok korktum. Kafasına gore mi yazıyorlar bilmiyorum. Herkes muşteri hizmetlerinden şikayetci.


Adamlar 30 , 50 tl tarifesinin olduğunu ama 100 tl ustunde fatura geldiğini soyliyorlar. Bu neden oluyor? Mesela 30 tl tarifeye 500 dk ise bunu geciyorlar mı ? Bu nasıl oluyor ?

Vadofone kullanıcısı veya konuya hakim birilerinden bilgilendirme bekliyorum.