Hatta cevap bile verenlerin cezalandırılacağını soylemişti Sayın Burak Alkan. Oyle bir başlığa yorum yapmadan şikayet kısmından size mi bildirelim, yoksa uyaralım, duzeltirse cevap mı verelim? Bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum.