Bu video' ya tepki olarak kendi 9.99 TL( bakın 10 değil ) değerindeki kulaklığımı koyuyorum.




Doğrudan erişim: http://t1310.hizliresim.com/1g/w/tzur4.jpg

Soyleyin neresi kotu

Bilgi vermek gerekirse;

Toplam 3 ay kullandım bu hale geldi ve kulaklığı patladı. Yani cızırtıdan başka hic bir şey gelmiyor. Birazdan cope atıcam bu ana kadar neden beklettim hic bilmiyorum. Alıcılara, niyetli kişilere kesinlikle tavsiye etmem