Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz okullar acıldı, haberleri takip ettiğime gore son zamanlarda en cok konuşulan konulardan birisi oğrencilerin okulda yaşadığı beslenme sorunları. Bu konu mecliste konuşulmuş, sizce oğrencilere bir oğun yemek ve su verilmeli mi?

https://www.google.com/amp/s/www.mebpersonel.com/amp/gundem/ilkokullarda-ucretsiz-yemek-konusu-ele-alindi-h257792.html
https://www.google.com/amp/s/www.sozcu.com.tr/2022/egitim/okullarda-ucretsiz-yemek-verilsin-7375035/amp/
https://www.google.com/amp/s/www.gazeteduvar.com.tr/amp/okullarda-bir-ogun-ucretsiz-yemek-talebi-haber-1581163