Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz okullar acıldı, haberleri takip ettiğime gore son zamanlarda en cok konuşulan konulardan birisi oğrencilerin okulda yaşadığı beslenme sorunları. Bu konu mecliste konuşulmuş, sizce oğrencilere bir oğun yemek ve su verilmeli mi?
https://www.google.com/amp/s/www.mebpersonel.com/amp/gundem/ilkokullarda-ucretsiz-yemek-konusu-ele-alindi-h257792.html
https://www.google.com/amp/s/www.sozcu.com.tr/2022/egitim/okullarda-ucretsiz-yemek-verilsin-7375035/amp/
https://www.google.com/amp/s/www.gazeteduvar.com.tr/amp/okullarda-bir-ogun-ucretsiz-yemek-talebi-haber-1581163
Okullarda ucretsiz yemek ve su verilmeli mi?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Okullarda ucretsiz yemek ve su verilmeli mi?