Merhaba,

Akşam saat 18:00 civarında iş yerinin kamyoneti ile ufak caplı bir malzeme siparişi goturuyordum adresi arıyorken dar bir sokağa girdim ve sokağın cıkışına bir otomobil dar olan yolu iyice daraltarak park etmiş tam aracın daralttığı yerden gecerken kamyonetin kasa kısmından sesler geliyordu, arabaya metal malzeme yuklediğimiz icin herhalde onlar birbirine carpıyor sandım sonra bir anda ses kesilince camdan saniyelik arkaya baktığımda arabanın benzin kapağı ve cevresine zarar verdiğimi gordum.
Gocuk vs. var mı hic bilmiyorum cunku saniyelik baktım ve oradan hemen uzaklaştım.

Normalde sivil olarak kendi aracımla boyle bir şey yapsam eminim en kotu numaramı bırakırdım ama iş yerinin aracı ve yeni işim olduğu icin bu bu zor donemde işimi kaybetmekten cok korktuğum icin ve cevrede kimse gormemesinin etkisiyle panikle oradan uzaklaştım.

Olayın uzerinden 4 saat gecti herhangi bir haber yok, arac sahibinin kameralardan beni tespit edip bulmasından cekiniyorum olayı yaşadığım yer, iş yerinin uc sokak uzerinde oldukca yakın.

Ne yapmam gerektiğini kestiremiyorum. Gidip sahibini bulayım desem neden ilk başta durmadın diye tepki gormekten ve tamir işlemlerini iş yerinin sigortası kullanılacağı icin iş yerimde olayı oğrenecek, oğrenilir ise işte yeni olduğum icin buyuk ihtimal işime son verilecek.