Merhaba arkadaşlar, artık sınavlar başlıyor ve ders calışmanın zamanı geldi, geciyor bile. Bildiğiniz uzere bu aralar foruma ara ara giriyordum ama artık hic girmeyeceğim. Hatta bilgisayarı bile acmayacağım. Nedeni derslerdir. Bu forumda cok şey oğrendim, forumdaki herkese teşekkur ederim. Ama boş zamanımda tabiiki girmeye calışacağım. Şu an dersler ve Mac ile uğraşıyorum, Mac'i oğrenmeye calışıyorum, dosya adı değiştirmek icin sadece "Enter" tuşuna basılması gerektiği gibi şeyler. Konu fazla uzadı, hoşcakalın...