TC Alperen Şahin dedi:
Hangi oyunları acamadı ? "Windows 8 oyun acmıyor, Windows 8 sorunlu" gibi yazılar gormekten bıktım artık.
Genişletmek icin tıkla...

Mesela ETS2 (Euro Truck Simulator 2 actığımızda şarkı ve menu ekranı cıkıyor menu gozukurken tır aracını surmeye başladığımız anda yani 3D objelerin acıldığı anda her şey simsiyah oluyor)
Aynı problem diğer 3D oyunlarda da var.
Ayrıca ekran kartım Windows 8'de kat kat daha yavaş calışıyor ve oyunlardaki fps değeri Windows 8'de daha duşuk cıkıyor